news-background
news-background

کیت وینسلت می‌گوید چندین استودیو پیشنهاد فیلم Lee را نپذیرفته‌اند: یک کارگردان گفت در فیلم من بازی کن تا سرمایه فیلم کوچولوی تو را تأمین کنم؛ پس از صحنه جنسی Titanic سوژه وحشتناک‌ترین قضاوت‌ها قرار گرفتم

وینسلت می‌گوید پس از «تایتانیک» توجهی به واکنش رسانه‌ها نسبت به صحنه‌های جنسی نمی‌کند.

«کیت وینسلت» که فیلم جدیدش «لی» (Lee) در جشنواره تورنتو با استقبال روبرو شده در مصاحبه جدیدی با مجله «ووگ» به یاد آورده است که چند سال برای ساخته شدن این پروژه بر اساس زندگی «لی میلر» عکاس جنگ جهانی دوم تلاش کرده است. او می‌گوید وقتی سعی داشته سرمایه این فیلم را تأمین کند مدیران مرد استودیوها او را «نادان» فرض کرده‌اند.

وینسلت می‌گوید: «مردانی که فکر می‌کنند شما به کمک آن‌ها احتیاج دارید به شکلی باورنکردنی بی‌احترامی می‌کنند. یک کارگردان به من گفت: «گوش کن، در فیلم من بازی کن تا سرمایه فیلم کوچولوی «لی» را تأمین کنم...» فیلم کوچولو! یا برخی از سرمایه‌گذاران بالقوه می‌گفتند: «به من بگو ببینم، چرا باید از این زن خوشم بیاید؟»»

این اظهارات سبب شد که مجله از وینسلت بپرسد آیا جنبش «من هم» (#MeToo) تغییری در هالیوود ایجاد کرده است یا نه: «آه، خدای من! بهترین قسمتش همین است. بازیگران جوان امرزو – خاک بر سر من – نترسند. باعث می‌شوند به آن‌ها افتخار کنم. و فکر می‌کنم که بله، همه آن چرت و پرت‌ها، همه آن مشکلات، آن همه سال استفاده از جایگاهم، و اغلب انگشت اتهامی که به سمت من گرفته می‌شد – دیگر اهمیتی ندارد! ارزش‌اش را داشت. چون فرهنگ به شکلی در حال تغییر است که من باورنکردنی‌ترین رؤیاهایم در بیست و چند سالگی تصور نمی‌کردم.»

وینسلت در اولین روز فیلمبرداری «لی» در فرانسه دچار مصدومیت می‌شود: «سه کبودی بزرگ روی کمرم ایجاد شد، کبودی بزرگ. به سختی می‌توانستم بایستم.» اما او اجازه نمی‌دهد فیلمبرداری متوقف شود و حتی به مدت دو هفته از جیب دستمزد عوامل و بازیگران را می‌دهد.

او می‌گوید حتی با این مصدومیت‌ها باید در یک صحنه جنسی ظاهر می‌شده است:‌ «باید خیلی شجاع می‌بودم و اجازه می‌دادم بدنم در نرم‌ترین حالت خودش باشد و آن را مخفی نمی‌کردم.»

وینست می‌گوید پس از فیلم «تایتانیک» (Titanic) به واکنش رسانه‌ها نسبت به صحنه‌های جنسی توجهی نمی‌کند: «وقتی بیست و چند ساله بودم از سوی رسانه‌های جریان اصلی سوژه وحشتناک‌ترین موشکافی‌ها و قضاوت‌ها قرار گرفتم و در واقع می‌توانم بگویم قربانی زورگویی شدم.» او اضافه می‌کند:‌ «دائماً به من می‌گفتند قواره درستی ندارم. دائماً می‌گفتند به کم راضی باشم.»

وینسلت در سال ۲۰۱۵ به «لی» ملحق شده بود. او در این فیلم به کارگردانی «الن کوراس» نقش «لی میلر» گزارشگر جنگ جهانی دوم را بازی می‌کند. داستان فیلم در مورد سفرهای «لی میلر» به خط مقدم جنگ جهانی دوم به عنوان یک عکاس خبری است. او می‌کوشد حقایق پنهان رایش سوم را کشف کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید